רוצים הזמין כרטיסים למופע של יוליה ופיליפ?

אנא השאירו פרטים | ונחזור אליכם בהקדם האפשרי


    פיתוח קול בדרום

    פיתוח קול עם יוליה

    050-2342980 (גדרה)

     

    תנו לאהבה שלכם לגדול.

    רבים מאתנו אוהבים לשיר, אבל רובנו ממעטים לעשות זאת. וחבל.

    ידעתם שתינוק נולד עם "מערכת הגברה מובנית"?

    קול חזק ועוצמתי שיוצא באופן טבעי מהסרעפת דרך מיתרי הקול.

    עם הזמן אנו לומדים להיות "מאופקים" ומתקשים להוציא את הקול בטבעיות.

    שירה היא נחלת הכלל, יכולת טבעית שכולנו ניחנו בה.

    עם האימון הנכון, תוכלו להגיע להישגים שיפתיעו אתכם ואת סביבתכם.

    פיתוח קול לילדים

    שיעורים אינטנסיביים של 30 דקות, שבהם נלמד בצורה כיפית וקלילה לשיר ולהכיר סגנונות שירה שונים. נתמקד בדיקציה ובריאות הקול ונתאמן בקריאת תווים וסולפדג'.

    פיתוח קול למבוגרים

    שיעורים אינטנסיביים של 45 דקות שבהם נלמד לשיר "מהבטן", לוותר על הרגלים ישנים, ליהנות  מהשירה, לבנות ביטחון עצמי להופיע מול קהל.

    פיתוח קול מקצועי

    שיעורים של 45-60 דקות. אימון להופעה על במה מקצועית, אודישנים לתוכניות ריאליטי,  מבחני קבלה למגמת המוסיקה או אקדמיה.

    פיתוח קול למתחילים

    שיעורים אינטנסיביים של 30 דקות, בהם נכיר ונאמן את מיתרי הקול, שרירי הבטן, שרירי הנשימה ויציבות הגוף.

    פיתוח קול און ליין חדש

    לימוד פיתוח קול בלי לצאת מהבית. פשוט, מהנה ויעיל.

    טיפול רגשי במוסיקה ובשירה

    טיפול למיוחדים בינינו באמצעות תרגילי קול ושירה המביאים לשחרור, הרפיה וחיבור עמוק ושלו אל הנפש.

    שאלות בבקשה

    למי מיועדים שיעורי פיתוח קול?

    לכל מי שאוהב לשיר או עושה שימוש מקצועי בקול- מזמרים, שחקנים, נואמים ומרצים ועד לכל מי שפשוט אוהב לשיר.

    איך יודעים שיש לי כישרון?

    בדרך כלל, אנשים שמרגישים דחף ללמוד לשיר הם בעלי כישרון טבעי. כבר בשיעור הראשון נבדוק שמיעה ומנעד קולי.

    כמה עולה שיעור פיתוח קול?

    בין 120-200 ₪, תלוי באורך השיעור.

    כמה זמן צריך ללמוד פיתוח קול?

    התשובה אינה חד משמעית, שירה זה אומנות, שלומדים במשך שנים. יחד עם זאת אפשר להגיע להישגים כבר בשנה הראשונה. הרבה תלוי בעבודה עצמאית בבית.

    על יוליה

    יוליה סוקולוב היא זמרת סופרן רב תחומית ומורה לפיתוח קול, בוגרת אקדמיה באוניברסיטת ירושלים וזוכת תחרויות שירה ומלגות רבות. יוליה עלתה ארצה מבלארוס. מילדותה חלמה להיות זמרת. באקדמיה בירושלים זכתה במלגות הצטיינות והשלימה את לימודיה באירופה. הופיעה באופרה ישראלית החדשה ושרה עם תזמורות רבות. כלת פרס ראשון בשירה קלאסית בירושלים.

    נחמד לדעת

    ההיסטוריה של פיתוח הקול צמחה במאה ה-13 במנזרים הקתוליים, שהיו מוקד חיי המוזיקה והאינטלקט בימי הביניים.

    יוליה הייתה מורתו לפיתוח קול של בעלה, זמר השאנסונים פיליפ ביסמוט, והשניים התאהבו על הבמה.

    ;

    תהליך לימודי שירה ופיתוח קול

    שיעורי פיתוח קול משפרים היכולת הקולית ע"י הרחבת מנעד הקול, שיפור איכותו ומניעת שחיקת מיתרי הקול.

    המטרה של יוליה היא לסייע לך לגלות את הקול הייחודי לך,

    להעמיק את הביטוי האישי שלך ולעזור לך לפתח ביטחון עצמי ולצמוח באמצעות דיבור או שירה, בכל סגנון מוסיקלי.

    חיזוק של הקול

    חיזוק של הקול בתרגילי פיתוח קול וחימום הקול, תרגילי סרעפת לפיתוח נשימה נכונה

    טכניקות שירה

    הרחבת מנעד הקול, שיפור ההגייה, יכולות חיתוך והתמודדות עם קווים מלודיים מורכבים

    התאמת הרפרטואר

    התאמה ודיוק של הרפרטואר לפי סוג הקול והסגנון- קלאסי, מחזות זמר, פופ, רוק, ג'ז או ים תיכוני

    הגשת השיר

    הגשה רגישה, חכמה ואותנטית לאופיו של השיר, יציקת תוכן ורגש אל המילים

    עמידה על במה

    עמידה על במה, תוך הקניית ניסיון בימתי והשתתפות בקונצרט תלמידים

    יצא לכם לשמוע על אנשים שלמדו פיתוח קול ולא באמת נהנו מהדרך? הם בחרו מורים שהיו קשוחים מידי או עבדו בשיטות ובטכניקות מיושנות? פנו עוד היום אל יוליה סוקולוב שזמינה עבורכם תמיד במספר: 050-2342980 ותראו שלא תצטערו. יוליה היא זמרת קלאסית מקצועית ומורה לפיתוח קול מזה שנים רבות, כך שלא חסר לה ניסיון וידע רב בנושא הזה. היא זוכת תחרויות שירה רבות והיא מלמדת פיתוח קול תוך שימוש בתרגילי נשמה וקול. כמו כן, היא עובדת בשיטה ייחודית הכוללת שימוש בטכניקות של דמיון מודרך, כך שזה לא מפתיע שכל התלמידים שלה באמת לומדים לשיר וגם נהנים לכל אורך הדרך.

    שירה מאז ומעולם משכה אתכם? רציתם לדעת לשיר טוב יותר? אם כך, כדאי שתדעו: אף פעם זה לא מאוחר מידי. עוד לפני שנדבר על פיתוח קול מחיר, צריך להבין את המשמעות של שיעורי פיתוח קול. אם עוברים את החוויה הזאת עם אשת מקצוע מנוסה ומקצועית, התוצאה נפלאה. כמו כן, השיעורים עצמם יכולים להיות מהנים ואין ספק שתרגישו את השיפור משיעור לשיעור. תוהים אל מי כדאי לכם לפנות? קבעו לעצמכם שיעור ראשון של פיתוח קול אצל יוליה סוקולוב ותראו שלא תוכלו כבר לחכות לשיעור הבא.

    אם אתם עדיין מתייחסים לרצון שלכם ללמוד פיתוח קול כמו אל משהו לא מאוד ריאלי וקצת דמיוני, כדאי שתדעו שיש לכך כמה יתרונות ברורים: במסגרת שיעורי פיתוח קול תלמדו טכניקות משוכללות ומקצועיות להפקת הקול שלכם. תוכלו להכיר את התחום יותר לעומק ולהבין באמת עד כמה אתם מתחברים אליו. תוכלו בצורה כזאת לסלול לעצמכם דרך לקריירה מוצלחת בתחום השירה היום לא רק אנשים צעירים בוחרים להשקיע בנושא של פיתוח קול מחיר ולעשות בירורים בעניין, כי גם מבוגרים יכולים לעשות זאת. פיתוח קול זה לא משהו שמתאים רק למי שחולם להיות זמר, כי גם מי שבסך הכול רוצה לדעת איך שרים יוכל ליהנות מהחוויה הזאת.

    בין אם אתם מחפשים היום מורה לפיתוח קול עבור הילד ובין אם אתם בעצמכם חולמים ללמוד פיתוח קול, הגעתם בדיוק למקום הנכון. יוליה סוקולוב, מהצמד יוליה ופיליפ ביסמוט, היא הכתובת הנכונה ללימודי פיתוח קול. היא מגיעה עם ניסיון עשיר, היא בעלת תואר אקדמי ובעבר היא זכתה באינספור תחרויות שירה ומלגות שונות. במהלך שיעורי פיתוח הקול יוליה סוקולוב משתמשת בטכניקות שונות מעולם הדמיון המודרך ובניסיון העשיר שהיא צברה לאורך השנים, אז למה שלא תתקשרו אליה עוד היום למספר: 050-2342980 כדי לקבוע שיעור ראשון?

    הילדים שלכם שרים נפלא? אתם רוצים לקדם אותם ולתת להם כלים שיהפכו אתכם לזמרים מוכשרים בעתיד? אם כך, כדאי שתדעו: פיתוח קול לילדים זו אופציה שכדאי לקחת בחשבון. ישנם תחומים רבים שכאשר אנחנו לומדים אותם בתור ילדים, הלמידה נעשית בצורה הרבה יותר יעילה ומוצלחת, ואין ספק שפיתוח קול הינו תחום כזה. פנו עוד היום אל יוליה סוקולוב לקביעת שיעור ראשון לפיתוח קול לילד, ותראו שהילד ילמד לשיר בצורה מקצועית ונפלאה.

    אם עד היום הייתם בטוחים שכדאי לתת לילד ללמוד ככה סתם, באופן טבעי, כיצד להשתמש בקול שלו – כדאי שתדעו שזה לא מומלץ. העידן שבו אנחנו חיים הינו עידן מאוד תחרותי ולכן, אם אפשר להעניק לו את האפשרות ליהנות מחוויה כמו פיתוח קול לילדים, למה לחשוב פעמיים? היתרונות של פיתוח קול כזה ברורים: הלמידה נעשית באווירה נעימה, הילד לומד טכניקות מקצועיות לשימוש בקול שלו, הילד נחשף לתחום וכך יכול להבין טוב יותר עד כמה הוא באמת מעניין אותו מתאים לו כמקצוע לחיים. כמו כן, החוויה עצמה נפלאה שכן פיתוח הקול נעשה בעזרת שימוש בטכניקות של דמיון מודרך. מדהים לראות כיצד משיעור לשיעור הילדים נפתחים, לומדים להשתמש נכון בקולם, ובסופו של דבר יכולים להגיש שיר בצורה מיוחדת ביותר. השילוב בין הטכניקות הללו וכישרון בסיסי של הילד, זה מה שיכול להפוך אותו לזמר של ממש בעתיד, אז למה אתם מחכים?

    אם תהיתם אצל מי כדאי ללמוד פיתוח קול בדרום, כדאי שתדעו: יוליה סוקולוב, מהצמד יוליה ופיליפ ביסמוט, היא הבחירה הנכונה. יוליה היא זמרת קלאסית מאוד מנוסה שזכתה במלגות שונות ובתחרויות שירה רבה לאורך הקריירה שלה. היא מלמדת פיתוח קול דרך תרגילי קול, נשימה ודמיון מודרך, כך שאין ספק שחוויית הלמידה עצמה מהנה ובלתי נשכחת. לפרטים נוספים וקביעת שיעור ראשון התקשרו כבר עכשיו למספר: 050-2342980 ותוכלו גם אתם ליהנות מהקול שלכם. אין זה משנה אם אתם בוחרים ללמוד פיתוח קול להנאה, לשיפור הביטחון או כדי לפצוח בקריירת שירה, כי מה שבטוח הוא שעם יוליה זו תהיה למידה מהנה ופורייה.

    כולם אומרים לכם שאתם מוכשרים וכדאי לכם ללמוד פיתוח קול? רוצים להגשים אחת ולתמיד את החלום הזה? אז למה שלא תקבעו עוד היום שיעור ראשון של פיתוח קול בדרום? במסגרת שיעורים כאלה תוכלו ללמוד על טכניקות שונות בעזרתן תדעו איך להשתמש בקול שלכם, איך להפיק אותו בצורה נכונה ומרשימה יותר. כך תוכלו, אם תבחרו, להפוך את השירה למקצועית יותר. יוליה סוקולוב מזמינה אתכם לשיעורים פרטיים של פיתוח קול באווירה נעימה ומהנה, אז למה שלא תתקשרו אליה עוד היום?

    פיתוח קול בדרום יכול להתאים לכם גם אם לא חלמתם על קריירה של שירה, שכן פיתוח קול זה משהו שיכול לתרום לכם ברמות שונות בחייכם. אדם שיודע להפיק באופן נכון ומרגש את קולו בשירה מרגיש ביטחון גדול יותר ואף מנעים את זמנם של הקרובים לו בהזדמנויות שונות. יש כמה סיבות ברורות שבגללן לא כדאי לוותר על שיעורי פיתוח קול מקצועיים, כמו למשל: במסגרת השיעורים תכירו טכניקות מיוחדות לשימוש בקול שלכם. ללמוד פיתוח קול זו הנאה צרופה למי שאוהב את התחום כבר אחרי השיעור הראשון תרגישו שיפור ותוכלו ליהנות מכך בכל רגע בחייכ זה לא במקרה שהרבה אנשים בוחרים להגשים חלום זה וללמוד פיתוח קול, כך שברור מדוע גם לכם כדאי לעשות זאת.

    יוליה סוקולוב, מהצמד יוליה ופיליפ היא מוזיקאית מוכשרת המעבירה חוג פיתוח קול לילדים בכל הגילים. חוגי פיתוח הקול של יוליה מבוססים על שיטה ייחודית אותה פיתחה בעצמה ומאפשרת לילדים לגלות את עצמם בתחום ולהתפתח בו, לצד תרגול דמיון מודרך והעצמה אישית. החוג נערך באווירה סבלנית ונעימה ומתאימה לילדים שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום ולילדים ברמה מתקדמת. חוג פיתוח קול הוא מה שיזניק גם את הילד שלך לרמה הבאה.

    יוליה סוקולוב היא חלק מהצמד המוזיקלי המצליח יוליה ופיליפ, המופיע בכל הארץ עם שירים במגוון שפות. בנוסף, היא מורה לפיתוח קול בהכשרתה ומיומנת בהדרכת ילדים בחיזוק הקול, בחירת הרפרטואר המתאים להם, הגשה נכונה של שיר ועמידה על במה. יוליה השתמשה בניסיון הרב שצברה במהלך שנות עבודתה ופיתחה שיטה ייחודית אותה היא מעבירה במסגרת חוג פיתוח קול לילדים. השיטה מתבססת על טכניקות חדשניות של דמיון מודרך, בנוסף לטכניקות המסורתיות לפיתוח קול ותרגילי נשימה. השילוב ביניהם מעצים את הילדים ומסייע להם לבנות את עצמם כזמרים וכבני אדם בעלי ערך. לכן, החוג מיועד עבור ילדים שרואים את עצמם משתלבים בעולם השירה והמוזיקה ומעוניינים להתברג בו כבר מגיל צעיר וכמובן גם לילדים שרוצים ליהנות מתחביב בעל משמעות ולהתמקצע בו באמצעות אחת המורות המובילות בתחום.

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support