רוצים הזמין כרטיסים למופע של יוליה ופיליפ?

אנא השאירו פרטים | ונחזור אליכם בהקדם האפשרי


    "תכול המטפחת" מופע שירים רוסיים

    מופע סוחף וביצועים מרגשים של שירי מלחמת העולם השנייה,

    שירי תנועת הנוער ושנסונים צרפתים שהושפעו מתרבות רוסית.

    הפקה של הצמד יוליה ופיליפ שבמקצועיותם וכשרונם הרב יוצרים לקהל חוויה של זיכרונות,

    שורשים של תקופה שהושפעה רבות מהתרבות הרוסית ותודות לעלייה.

    בליווי נגנים בשירים רוסיים בעברית רוסית וצרפתית

    מופע ברוסית

    מופעים ברוסית

    מקובל לחשוב שרק הקהל הרוסי מעדיף מופעים ברוסית, אך הדבר רחוק מהמציאות. אמנם שירים בשפה הרוסית קרובים יותר לליבם של דוברי הרוסית אך יש רבים שמכבדים ואוהבים את התרבות, השפה, המאכלים וכמובן שגם את המוזיקה והשירים. אחד המופעים המדהימים ברוסית שייך לצמד יוליה ופיליפ, אשר מבצע מופעים במגוון שפות וביניהן הרוסית.

    מופעים ברוסית והצצה לתרבות

    רבים מכירים ואוהבים מאכלים רוסיים, שותים וודקה פופולרית במיוחד, מפרגנים ברמה כזו או אחרת לספורטאים הרוסים ואף לומדים לדבר ולהכיר את השפה. כלו אלו הם חלק מהתרבות הרוסית, הם מקיפים וסובבים אותנו והפכו להיות חלק מהתרבות הישראלית המגוונת והרב גונית. מופעים ברוסית מייצגים אף הם חלק מהתרבות הזו. יחד עם זאת שהם שרים בשפה הרוסית, מילות השירים מייצגים ומביאים את המחשבות, הפחדים, האהבות, האכזבות וסגנון החיים הרוסי.

    שירים נפלאים בסגנון מיוחד

    שירים רוסיים כאמור נכתבו על אופי החיים הרוסי, התרבות, סגנון החיים וכדומה. ממש כפי שכל שיר אחר מייצג הן את התרבות ממנה נשאב והן את עולמו הפרטי של האמן שיצר אותו.

    מופעים ברוסית יכולים לרגש ולגעת לליבם של אנשים רבים. עולים ותיקים שרוצים לחזור לימים רחוקים, חובבי השפה והתרבות שרוצים לקבל הצצה לעולם מרתק, אנשי תרבות שמוכנים להיפתח לתרבויות אחרות ועוד.

    שירים רבים תורגמו לעברית כמו "טוב ללכת בדרכים", "דוגית נוסעת" ואחד השירים המוכרים יותר של יהורם גאון – "איפה הן הבחורות הן". תרגום השירים לעברית וביצועם על־ידי אמנים מהשורה הראשונה מעיד יותר מהכול על הטמעת התרבות הרוסית והפיכתה לחלק מהתרבות הישראלית.

    מופע מרגש ברוסית

    צמד הזמרים המקצועי, המנוסה והאהוב – יוליה ופיליפ – מעלה כבר שנים רבות מופעי שירים במגוון שפות וביניהן גם הרוסית. הצמד בוחר את שיריו בקפידה ומשלב בהופעותיו שירים רוסים מתורגמים לעברית, שירים בצרפתית, איטלקית, אנגלית ועברית. הופעות נפלאות שמיועדות הן לקהל הרחב והן לחובבי הז'אנר הרוסי. כל מופע נבנה, שונה ושודרג כך שיעורר בצופיו ומאזיניו רגשות חזקים, תחושות של בית ואהבה, משפחה וזוגיות. הצמד מופיע בטקסים, אירועים פרטיים, חוגי בית ואף מעביר ערבי שירה בציבור חווייתיים.

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support