רוצים הזמין כרטיסים למופע של יוליה ופיליפ?

אנא השאירו פרטים | ונחזור אליכם בהקדם האפשרי


    קברט בעיר "מופע מחזות זמר"

    מופע מחזות זמר

    משך ההופעה: 2:00 (ללא הפסקה)

    משתתפים: עד 4 נגנים , רקדנים והנחייה.

    הסבר: מופע בסיגנון קברט

    שפות: עברית, אנגלית, צרפתית.

    רפרטואר: מופע בסגנון קברט עם צמד זמרים יוליה ופיליפ, קטעי ריקוד ובליווי נגנים, רקדנים והנחייה .

    הופעה רב-לשונית אשר משלבת את הלהיטים הגדולים של המאה ה- 20 ומחזות זמר. ריקודי קאן קאן, ברודווי ומחול מודרני.

    New York, Cheek to Cheek, French Can Can, Cabaret, Notre dame de Paris, Cats, The Phantom of the Opera, West Side Story …

    זה נהוג בחברות רבות, להפתיע את העובדים עם ימי כיף וגיבוש, הופעות של קומיקאים, פעילויות אקסטרים, הרצאות אורח של מפורסמים ועוד. כעת, תוכלו להפתיע אותם עם מופע מחזות זמר בניצוחם של יוליה ופיליפ אשר יסחפו אותם אל תוך סיפור אהבתם הייחודי השזור בתוך שירים ומופע ייחודי.

    לא כל מופע שיוצא לנו לראות הוא באמת מהפנט ומשאיר אותנו עם זיכרון מתוק אחריו. אך מופע מחזות זמר הוא אינו דבר שבשגרה ובפרט כזה המספר את סיפור אהבתם של זוג כשרוני ומוזיקלי במיוחד. היא אשר משחר ילדותה חלמה להיות זמרת, הגשימה את החלום והפכה לזמרת אופרה מקצועית מאוד. והוא זמר בלדות ושנסונים אשר טייל ברחבי העולם עד אשר הגיע לישראל. כאן התאהבו השניים – על הבמה. המופע שהם מציגים הוא מקצועי ומעניין, סוחף ומרגש, עדין ונוגע ללב. זהו מופע אשר ישאיר טעם של עוד בפי העובדים שלכם בערב מגובש וייחודי עם קונספט שאינו רגיל.

    מופע מחזות זמר מסוג זה משלב בתוכן ערב רב של שירים, שכן הזוג מופיע בכמה שפות: עברית, אנגלית, צרפתית, רוסית ואיטלקית. כך תוכלו להבטיח שכל אחד מהעובדים בחברתכם יוכל להרגיש חיבור למופע. שירים הם משהו שמלווה אותנו משחר ילדותינו בין אם זה כשנסענו עם אבא באוטו ובין אם כששמענו את אמא מזמזמת נעימות מבית הוריה שעליה גדלה. לכולם יש פינה חמה ומיוחד בלב לשירים שעליהם גדלו ולשירים אהובים אחרים שתמיד כיף לשמוע.

    אין ספק שערב כזה בקרב העובדים שלכם יביא לשולחן גוון אחר לחלוטין מהפעילויות הסטנדרטיות המוכרות כיום. השקיעו לצד המופע בארוחת ערב או קייטרינג מושקע וערכו לעובדים שלכם ערב שלא יישכח. במופע היוצא מן הכלל משתתפים גם נגני הלהקה שלהם. הנגנים הם מן המעלה הראשונה ושמם הולך לפניהם בתעשיית המוזיקה. צפוי לכם ערב מיוחד וחוויתי עם יוליה ופיליפ המוכשרים אשר גם שמם מוכר מאוד והם בעלי מוניטין רב בתחום המוזיקה. הזוג יהפוך את הערב הזה לקלסי במיוחד ואתם תחוו חוויה מיוחדת במינה.

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support