https://youtu.be/vPUB07YxK54

רוצים הזמין כרטיסים למופע של יוליה ופיליפ?

אנא השאירו פרטים | ונחזור אליכם בהקדם האפשרי


    איך תמצאו זמרת אופרה?

    מתכננים ערב גאלה יוקרתי? עורכים אירוע לאיסוף תרומות עבור מטרה נעלה? הזמינו זמרת אופרה שתופיע בפני הקהל ותהפנט אותו לחלוטין. יוליה ופיליפ נמצאים בתעשיית המוזיקה זה זמן רב, ויוליה מתמחה בפרט בשירת אופרה. תנו לה לסחוף אתכם ואת הקהל בערב יוקרתי לצד צלילים מרגשים וצלולים.

    זמרת אופרה מקצועית

    מי לא שמע על "פנטום האופרה" אחת מהאופרות המוכרות והמדוברות ביותר עד ימינו אנו, למי שאינו יודע זהו רומן שכתב הסופר הצרפתי גסטון לרו, לימים החליט להמחיזו המחזאי הנודע אנדרו לויד ובר והשאר הוא היסטוריה. הסיפור עוסק באהבתו הטרגית של גאון מעוות העוטה מסכה לפניו ומתגורר במרתפי האופרה בפריז אל זמרת אופרה צעירה ומוכשרת. גם יוליה ביסמוט היא זמרת מוכשרת באופן יוצא מן הכלל ותהפוך את הערב שלכם לייחודי ומרגש.

    ערבים מסוג זה דורשים קלאסיות לצד אלגנטיות אשר יבטיחו ערב מוצלח. יוליה יכולה להגיע אל האירוע שלכם בליווי הנגנים של הלהקה, לספק תאורה, הקרנה והגברה ולהבטיח לכם אירוע איכותי ברמה הגבוהה ביותר, שבו תחושו כאילו אתם באולם האופרה עצמו.

    מוזיקה קלאסית

    הידעתם כי האופרה היא סוג של מחזה אשר מומחז באמצעות שירה ומנגינה? את האופרה ניתן לקשור עם מוזיקה קלאסית – זו נוצרה בין המאה ה-18 למאה ה-19 והיא נכתבה בתקופה הקלאסית. מלחינים מוכרים מתקופה זו הם: מוצארט, בטהובן, לודוויג ועוד. זמרת אופרה מקצועית יכולה לשיר לצלילי המוזיקה הקלאסית ולהנעים את זמנכם עם מלודיות מוכרות. כשהתחילה האופרה עוד במאה ה-16נהגו להגיע אליה בלבוש מכובד, זהו מנהג אשר מתקיים עד ימינו אנו וזאת מתוך הבעת כבוד.

    עד היום מגיעים חובבי האופרה לתיאטראות במיטב המלבושים ליהנות מהופעה מרגשת שבה יסופר סיפור מרגש עד מאוד. השחקנים שמופיעים על הבמה הם זמרים שמופיעים לצד הרכבים שונים של נגנים אשר יכולים להיות הרכב קטן של נגנים ועד פילהרמונית שלמה. ביחד, הם יוצרים מחזה מיוחד שאין דומה לו בעולם המוזיקה.

    ערב קסום

    אם אתם באמת רוצים להפוך את הערב שלכם לקסום באמת, יוליה ופיליפ המוכשרים במיוחד יוכלו לספק עבורכם ערב שכולו קסם טבול באופרה.

     

     

     

     

     

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support