רוצים הזמין כרטיסים למופע של יוליה ופיליפ?

אנא השאירו פרטים | ונחזור אליכם בהקדם האפשרי


    חוויה גדולה לאירוע קטן

    מה הופך רגע בחיים לרגע בלתי נשכח? אם תרשו לנו לתת את התשובה שלנו לשאלה הזו, נגיד כי הדבר המשמעותי ביותר הוא לא איך אנחנו זוכרים את מהלך האירועים עצמם, כמו האופן בו אנחנו זוכרים את התחושות שלנו במהלך אותם האירועים. זמרת לאירועים קטנים היא הרבה יותר ממי שרק יודעת טקסטים ולשיר בסולם הנכון, היא יודעת להוביל אתכם ולהכניס אתכם לתוך סיפור חדש, באמצעות מילים ומנגינה. הזמרת הופכת כל קבלת פנים, כל ארוחה חגיגית או מופע אינטימי, לרגע אותו תזכרו לאורך שנים, כל הזמן. צמד הזמרים יוליה סוקולב ופיליפ ביסמוט, הם על פניו ההפכים הגמורים זה מזו. היא זמרת לאירועים קטנים, המגיעה מאופרה ומשירה קלאסית, הוא זמר שנסונים צרפתיים. אבל ביחד, החיבור בין הגיטרה שלו והקול שלה, הופך את המוזיקה לכלי המאפשר לכל הצופים בקהל, להתחבר לרגע, האחד לשניה.

    לפעמים כל שצריך זה תו אחד נשכח

    יש סגנונות מוזיקאליים חדשים כל הזמן, בכל יום נולדים לעולם עוד ועוד יצירות, תוים ומנגינות. אבל מה שאי אפשר להתעלם ממנו, אלו קלאסיקות בלתי נשכחות. הזמרת הבקיאה בביצוע שירים קלאסיים, בשפות שונות, מאיטלקית, עובר דרך צרפתית, רוסית ועברית, מביאה לנו לא רק מוזיקה, אלא גם טעם של פעם, זכרונות מהבית של סבא וסבתא ומארצות רחוקות. האמינו לנו, מדהים לראות איך כל פעם מחדש, אין עין הנותרת יבשה, לאחר ההשתתפות במופע המיוחד הזה. בעידן בו נדמה כאילו כולנו כבר עברנו וראינו הכל, יש משהו מרגש בהזדמנות לחזור כמו במנהרת זמן, לעולם בו לכל מילה היה משמעות. עולם בו כל תו קיבל את הכבוד הראוי לו.

    יצירת האירוע המושלם

    עם צמד הזמרים יוליה ופיליפ, תוכלו לבחור בין מופעים שונים, בעלי סגנונות מוזיקלים נפרדים האחד מהשני. בנוסף, תוכלו לבחור בין הופעה אינטימית או הופעה של זמרת המלווה בהרכב נגנים שלם, הכולל מתופף, פסנתרן וכן הלאה. צרו קשר עוד היום על מנת לתת לעצמכם מתנה של פעם בחיים. תנו לכם ולאורחים שלכם את ההזדמנות, פשוט, להתרגש באמת.

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support