רוצים הזמין כרטיסים למופע של יוליה ופיליפ?

אנא השאירו פרטים | ונחזור אליכם בהקדם האפשרי


    למה דווקא מופע שירה?

    אם יש לכם קבוצת חברים שאתם עורכים מפגשים קבוצתיים קבועים, תוכלו להזמין את יוליה ופיליפ להופיע עבורכם בערב שכולו מופעים למבוגרים. הצמד מפתיע ברפרטואר עשיר של שירים במגוון שפות ויכול להעביר לכם ערב מיוחד במינו.

    מופעים למבוגרים בהזמנה אישית

    חשוב לציין כי מופעים למבוגרים הם בעלי תכנים המתאימים לגילאי הקבוצה. תוכלו להתייעץ עם בני הזוג לגבי אופי הערב שאתם מתכננים, ולהזמין מהם מופע שיותאם עבורכם ועבור החברים באופן אישי. הם ישמחו לסייע לכם ולהתאים איתכם את התכנים לערב זה. החל משירי אופרה ועד שנסונים צרפתיים בערב שכולו קסם. תוכלו לשלב לצד המופע ערב קונספט ייחודי, למשל לבקש מכל חברי הקבוצה להגיע עם פריט צרפתי, או פריט הקשור בשירה.

    קטן ואינטימי או גדול ורק משתתפים

    אם אתם אוהבים להישאר במסגרת קבוצת החברים תוכלו לערוך ערב משגע ואינטימי המיועד רק לחברי הקבוצה האקסקלוסיבית שלכם ולתבל אותו בערב שירה לצד מופעים וסיפורים מרגישם שיוצגו על ידי בני הזוג המרתקים והמוכשרים. לעומת זאת, אם תחליטו שאתם מעוניינים להרחיב את קהל המשתתפים ולהזמין אותם לערב  מופעים למבוגרים תוכלו לעשות זאת בקלות רבה. הזוג מגיע ערוך עם כל הנדרש החל מהגברה ותאורה וכלה באופטימיזציה של הסאונד במיקום שבו תבחרו לערוך את האירוע. אירועים מסוג זה הם תמיד משמחים והם גם כאלו שמחכים להם בציפייה רבה. הזוג ירגש אתכם במופע ייחודי ויהפוך את הערב לקסום במיוחד.

    אז למה בעצם לבחור במופע שירים?

    תאמינו או לא אך מחקרים מראים ששירה בריאה לנו לבריאות הנפש והגוף. היא משחררת אותנו, וגורמת להנאה מרובה לאלו העוסקים בה או מצטרפים אליה. ערב שכזה שבו יוליה ופיליפ בעלי המוניטין ארוך השנים יקסימו אתכם בשירים ותכנים מרתקים הוא ערב מיוחד שייחקק בזיכרונכם זמן רב. תוכלו להצטרף אל הזוג המהפנט ולשיר עימם את מילות השירים המוכרים לכם. שניהם מוכשרים שצורה יוצאת דופן כאשר יוליה שרה עם האופרה הישראלית בבאר שבע ופיליפ הוא זמר שנסונים אשר נדד בעולם ומיוחס לו כשרון רב ועוצמה יוצאת מן הכלל.

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support