רוצים הזמין כרטיסים למופע של יוליה ופיליפ?

אנא השאירו פרטים | ונחזור אליכם בהקדם האפשרי


    מופע עוצר נשימה לאירועים פרטיים

    הגעתם לגיל השלישי ואתם רוצים לחגוג בענק? מחפשים את המופע הייחודי והמרהיב שיגרום לכל האורחים להנות? הכירו את צמד הזמרים יוליה ופיליפ המעניקים לכם מופע NOSTALGIE מן הקלאסיקה של השאנסון הצרפתי דרך שירי סן רמו, אופרה, שירים רוסיים ועוד. 

     

    יוליה זמרת סופרן שעלתה מבלארוס, ופיליפ הוא זמר בלדות ושאנסונים שעלה מתוניסיה.יחד הם מחברים תרבויות, שפות ועולמות. יוליה ופיליפ משלבים אופרה, בלאדות ויצירות נצחיות חובקות עולם במופע אחד, תוך אינטראקציה עם הקהל. 

     

    ערב בסגנון איטלקי? צרפתי? רוסי? זה לא משנה! יוליה ופיליפ מעניקים לכם מופע מיוחד לכל ערב תוך התאמת המוזיקה והשיח עם הקהל. צמד הזמרים מופיע במקומות רבים ונחשבים בארץ ובעולם, הם הכירו על הבמה וסיפור חייהם נשזר יחד עד ימים אלו. במהלך המופע תוכלו להנות משירה מענגת אוזניים וביצועי במה ומשחק מרגשים במיוחד. 

     

    הגעתם כבר לגיל שחוויתם כמעט את הכל, אתם אוהבים הופעות ומוזיקה רבת שפות למה לא לשלב בין השניים אצלכם באירוע מרהיב וגדול? עזבו את הטרנדים העכשווים של מוזיקת רוק ומועדונים. אין כמו לחזור הביתה אל השירים הנוסטלגיים הישנים שמעניקים לכולם חיוך על הפנים. הפתיעו את החברים והזמינו את צמד הפרפורמרים הענקיים יוליה ופיליפ להופעה ייחודית אצלכם באירוע. 

     

    לאירוע בלתי נשכח עם טעם של עוד הזמינו עוד היום את הצמד המנצח יוליה ופיליפ.

    מהרו להזמין נותרו תאריכים אחרונים 

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support