רוצים הזמין כרטיסים למופע של יוליה ופיליפ?

אנא השאירו פרטים | ונחזור אליכם בהקדם האפשרי


    מחפשים לחגוג יום הולדת עם זמר מקצועי?

    שוב עברה וחלפה לה שנה, ושוב אתם חוגגים יום הולדת נפלא. אך לא כל יום הולדת הוא יום הולדת רגיל. אם אתם חוגגים מספר עגול או אדם קרוב ואהוב אליכם חוגג יום הולדת עגול הפתיעו אותו עם זמר ליום הולדת אתם יכולים להיות בטוחים, שאותו חוגג לא יעלה בדעתו הפתעה שכזו. יוליה ופיליפ יגיעו לשמח את האורחים ואת חתני או כלות היומולדת ויהפכו את המסיבה לאירוע בלתי נשכח.

    הופעה של זמר מהשורה הראשונה

    טרם אתם מזמינים זמר חשוב לעשות מחקר מקיף ולהבין מספר דברים. ראשית בררו אילו סוגי שירים הוא שר, אחר כך בדקו האם הוא יכול לשיר במגוון שפות או רק בשפה אחת, שאלו אותו אם לאיזה ז'אנר הוא שייך: ים־תיכוני, צרפתי, רוסי, ארצישראלי וכדומה. בררו מה כמה זמן יארך המופע, האם הוא זקוק לציוד מסוים, בררו עלויות ולסיום ודאו שהוא אכן פנוי בתאריך ובשעה של האירוע המדובר.

    הכנות מראש

    מכיוון שמדובר ביום הולדת בעל משמעות יש להיערך בהתאם. הכינו רשימת מוזמנים שאותם תרצו להזמין. ברגע שתדעו כמה אורחים מגיעים תוכלו לקבוע באיזה מיקום לערוך את האירוע. אם החלטתם לבצע זאת בביתכם או בגינה, הזמינו קייטרינג שיוכל לספק לכם ציוד כמו שולחנות וכיסאות וגם את התפריט שיקלע בדיוק לטעמו של בעל או בעלת האירוע. אל תשכחו לקשט את המיקום שבו בחרתם לערוך את האירוע עם בלונים וסרטים צבעוניים. כמו כן הכינו או הזמינו עוגה שהיא האהובה מכולן על בעל היומולדת ואז התפנו לסידורים של המופע האומנותי שיכבוש את כולם באירוע המיוחד הזה.

    אין כל ספק – זמר הוא תשובה מצוינת לאירוע שלא ישכח. תאמו עימו מראש את רשימת השירים והפתיעו בגדול.

    לבד או עם ליווי מוזיקלי?

    אם אתם רוצים לשדרג את האירוע לגמרי הזמינו גם ליווי לזמר. יוליה ופיליפ המקצועיים ערוכים לכל בקשה או דרישה שלכם. פילים הוא זמן בלדות ושנסונים שיוכל להגיע לבדו לאירוע ולשיר את מיטב השירים האהובים עליכם או להגיע בליווי של נגני הלהקה שלו. כמו כן הוא יכול להגיע עם ציוד הגברה ותאורה ולהפוך את האירוע שלכם למופע אמיתי.

     

     

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support