רוצים הזמין כרטיסים למופע של יוליה ופיליפ?

אנא השאירו פרטים | ונחזור אליכם בהקדם האפשרי


    ערב מוזיקלי מרגש

    אנשים רבים אוהבים את סגנון השנסונים הצרפתי. מוזיקה עדינה ונעימה שמקורה בימי הביניים ותקופת הרנסנס. שירי אהבה בסגנון בלדה – שיר המיועד לספר סיפור, רונדו – מוזיקה בצורה מעגלית או וירלאי – צורת חריזה צרפתית מהמאה ה-13 בערך, אשר בשנים האחרונות נוספו להם גם לחנים פופולריים עכשוויים לאותה תקופה.  זמר שנסונים צרפתי או צמד זמרים בדומה לזוג יוליה ופיליפ, יוכל להעביר את השירים בדיוק כפי שנכתבו ויועדו לשירה, סגנון עדין, ביישני ונכנס ללב.

    ערב מוזיקלי עם זמר שנסונים צרפתי

    כיוון שהשנסון מספר סיפור, סיפור אהבה רגשני ומיוחד, השירה שלו אמורה להתאים להווייתו ולמקצבו. זמרים טובים ואף זמרים מצוינים, לא תמיד יוכלו להעביר את סגנון המוזיקה הזה שכן זמר שנסונים צרפתי יודע לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. ערב שנסונים מתאים במיוחד לבילוי רומנטי, זוגי ואינטימי ונעימות השירים מייפות ותורמות לאווירה אף יותר.

    שנסונים מודרניים ובמגוון שפות

    השנסון התחיל את דרכו בצרפת סביב המאה ה-13 והוא נכתב לשניים עד ארבעה קולות. במהלך השנים התפתח סגנון מוזיקלי זה ובמאה ה-19, כאשר החלה שירת יחיד, סולו, נכתבו שירים עבור זמר שנסונים צרפתי יחיד.

    במאה ה-20 השפיעו סגנונות מוזיקליים שונים כגון ג'אז, רוקנרול וסוויג, ונכתבו והולחנו שנסונים קליטים ופופולריים יותר. גם זמרים מוכרים וידועים בחרו בסגנון שירה זה כמו אדית פיאף, ז'ק ברל, איב מונטאן, דלידה ועוד.

    השירים הפשוטים, הנוגעים ללב והחיים הללו החלו להתפשט בעולם במאה הקודמת ותורגמו לשפות רבות ובכללן גם לעברית. אמנים ישראליים כמו יוסי בנאי, נעמי שמר, נסים אלוני ועוד תרגמו את שירים והכניסו אותם להוויה הישראלית. קורין אלאל אף הקליטה אלבום שלם בצרפתית ובתוכו נשזרו שנסונים מתורגמים.

    שנסונים בסלון

    חובבי השנסונים והמוזיקה הצרפתית בכלל בוודאי ישמחו לארגן ערב ייחודי ומיוחד בסלון הביתי. להזמין כמה זוגות חברים או את בני המשפחה הקרובה ולהעניק להם ערב בלתי נשכח של צמד הזמרים המצוין יוליה ופיליפ. הצמד מופיע כבר שנים רבות ומציע מופעים בצרפתית אך גם בעברית ובשפות נוספות כמו רוסית, איטלקית ואנגלית. המופע הזוגי המקסים משלב בתוכו קטעי דיבור ושיחה עם הקהל כך שנוצר חיבור אינטימי שייתכן רק בהופעות מסוג זה.

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support