רוצים הזמין כרטיסים למופע של יוליה ופיליפ?

אנא השאירו פרטים | ונחזור אליכם בהקדם האפשרי


    ערב עצמאות 2021

    ערב עצמאות 2021 !
    איזה ערב מופלא, כמה חיכיתי ליום הזה עם ההופעות, התחלנו בשעה תשע וחצי ובמשך שלוש וחצי שעות רצופות לא הפסקנו לשיר ובחלקים גדולים גם לרקוד ולחגוג יומהולדת למדינה !
    בתשע וחצי כבר עלתה הזמרת שרי הנפלאה, עם הלהיטים הגדולים ביותג שלה ונתנה אנרגיות נפלאות וביצועים נהדרים, התחלה מרגשת במיוחד עם להיטים כמו : לעולם בעקבות השמש, דם חם ועוד ..
    אחרייה עלו יוליה סוקולוב ופיליפ ביסמוט ששרו איטלקית,צרפתית עברית, אנגלית ועוד שפות, הופעה שכללה קלאסיקות בינ"ל כמו פאנטום האופרה, וולארה, שאנז אליזה ועוד…
    זה הוא צמד שאני שומע לראשונה,יוליה זמרת סופראן בעלת קול מרשים, לצידם מתופף וגם בקלידים חבר יקר איגור אוסטרובסקי שהופיע בצורה נהדרת !
    לאחר מכן עלתה לבמה ורדינה כהן בליוויו של בן זוגה ואדם שאני מאוד אוהב, צור בן זאב שליווה אותה בקלידים, ורדינה הרימה את כל הקהל על הרגליים וכולם רקדו, לא רצינו לתת לורדינה לרדת מהבמה, כמה נפלאה היא הייתה יחד עם צור !
    הם ניגנו את מיטב הקלאסיקות הישראליות והחפלה הייתה בשיאה !!
    אחריי כן, עלה איתן מסורי שגם בגיל לאחר 70, הוכיח איזה אמן ענק הוא, ריגש והצחיק, סיפר על חברו יהודה ברקן ז"ל ועל המוזיקה הנפלאה שיצר במהלך הקריירה, כמובן ששר את להיטו הענק – אלוהים נתן לך במתנה
    בסוף הערב, כשכבר חצות,הגענו לחפלה היוונית הגדולה ! איזאקיס וההרכב המצויין שלו ניגנו וניגנו, הקהל רקד ונהנה, הלהקה לא הפסיקה לנגן והבוזוקי לא הפסיד לרגש אף לא לשנייה אחת במהלך כמעט שעה של הופעה !
    שירים הלכו ובאו, אבל המוזיקה לא נפסקה עד תום ההופעה.
    היה ערב מופלא, מרגש ובעיקר בלתי נשכח, אחריי שנה קשה, חזרנו לבמות ולהופעות, הרגשתי שהחמצן חוזר אליי.
    תודה גדולה לעיריית חולון על ההשקעה, תודה למועדון הפשא המצויין !
    מזל טוב

    מדינת ישראל ????

    Eyal Grossman פוסט של
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support