רוצים הזמין כרטיסים למופע של יוליה ופיליפ?

אנא השאירו פרטים | ונחזור אליכם בהקדם האפשרי


    ערב שירה איכותי בהשתתפות זמרים

    ערבי שירה בציבור בבית פרטי או באולם גדול, הם אלטרנטיבה מצוינת לבילוי וליציאה. במהלך הערב, ככל שנכנסים יותר ויותר לאווירה, נופלות המחיצות, נשבר הקרח והקהל מרגיש מאוחד ומרוגש. זוהי דרך נפלאה להכיר אנשים חדשים, לחוות חוויה נהדרת ומרוממת נפש וכמובן להוציא את כישרון השירה שהיה שמור עד לאותו רגע לאמבטיה בלבד.

    יוליה ופיליפ מארגנים ערבי שירה בציבור במגוון סגנונות ולמגוון קהלים ויוצרים אירוע שלא יישכח במהרה. בין אם מדובר ביום הולדת מיוחד, מסיבת צוות לעובדי המשרד או מסיבת יום נישואים במסגרת משפחתית מורחבת, ערב שירה בציבור מתאים לכל אירוע ולכל חגיגה.

    כיצד מארגנים ערב שירה בציבור בבית פרטי

    אם אתם אוהבים סגנון בילוי שכזה, ואם כבר התנסיתם בערבי שירה מאורגנים באולמות, במתנסים או אף בברים, ותרצו לארגן אירוע כזה בביתכם, זו אינה משימה קשה כלל וכלל.

    ראשית עליכם לבחור את הקהל שיוזמן לאירוע – חברים חובבי שירה, משפחה שאוהבת להשתטות מעט או אפילו צוות המשרד אשר שוררת ביניהם אווירה פתוחה וחברית. כל קהל פתוח ומוכן להתנסות יתאים לערב שירה בציבור בבית פרטי. אחר כך בוחרים מועד מתאים ומזמינים את החבורה העליזה. ככל שמספר המשתתפים גדול יותר, האווירה תהיה מקפיצה, מחשמלת וייחודית יותר.

    בחירת המוזיקה והמנחה

    בשלב הבא עליכם לבחור את סגנון השירים שתרצו. עליכם לבחור שירים אהובים ומוכרים כדי לגמור לקבוצה שלכם להשתתף ברצון. תוכלו לבחור שירים בכל סגנון ובכל שפה שתרצו ובתנאי שהם מוכרים לאורחים שיגיעו. בחירת שירים לערב שירה בציבור בבית פרטי שאינם מוכרים, עלולה לגרום לכך שלא תהיה השתתפות והאורחים לא יוכלו להצטרף לשירה. בשלב האחרון, הדפיסו את מילות השירים והכינו חוברת שירים מסודרת עבור כל אחד ואחד מהמוזמנים.

    צמד הזמרים הוותיק יוליה ופיליפ מנוסים בתחום ערבי השירה בציבור. תוכלו להזמין אותם להנחיה ולארגון ערב כזה בביתכם ולהיות בטוחים כי האירוע שלכם יהיה בלתי נשכח. הם יהיו אחראים על הציוד וההגברה, על הנחיית האורחים וכמובן ליווי בשירה של כל שיר נבחר תוך שמירה על מצב רוח ואווירה טובה שיעשו את האירוע.

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support