רוצים הזמין כרטיסים למופע של יוליה ופיליפ?

אנא השאירו פרטים | ונחזור אליכם בהקדם האפשרי


    שירים רוסים בעברית

    רבים משירי העליות ומהשירים שנחשבים היום בתור המוזיקה של 'ארץ ישראל היפה', מקורם בשירה רוסית. העולים הראשונים לארץ, הגיעו ממזרח אירופה והביאו איתם את השירים והסיפורים מהארצות הקרות. שירים רוסים בעברית, יכולים ללוות מופע מיוחד לכבודם של סבא וסבתא בשיתוף הנכדים, ההופעה מתאימה להיות החלק האומנותי בכל כנס או אירוע חגיגי, שירים רוסים בעברית הם הצלילים אשר היוו את הבסיס המוזיקאלי של השפה העברית. מי שמחפש הזדמנות להתרגש, לחזור למנגינות נשכחות ומי שרוצה להעניק מתנה מיוחדת לאדם אהוב, הרי שזו המתנה הטובה ביותר שאפשר לתת באהבה.

    איך נראית ההופעה

    אם אתם מזמינים הופעה בשפות הללו תוכלו להנות מהופעה חיה של זמרת מנוסה, בעלת עבר קלאסי, על כך עוד נדבר בהרחבה, אשר מלווה בזמר שנסונים מקצועי וגיטרה. כמובן, קיימת האפשרות להזמין את המופעה המלא והשלם, בליווי נגנים נוספים. ההופעה כוללת שירים מימיה הראשונים של הארץ, מימי העליות והקיבוצים, הימים בהם התמימות והחלום שלטו על האדמה הזו. ההופעה יכולה להיות מתנה לאמא או לסבתא, לכבוד יום ההולדת, ההופעה מתאימה לאירוע חגיגי בהשתתפות כל החברים או הקולגות לעבודה. הדבר אותו אפשר לומר על ההופעה הזו היא שהיא מצליחה ליצור כמו סוג של קסם. מצד אחד, ישנן המילים והמנגינות, המזכירות לכל אחד מאיתנו ילדות נשכחת. מהצד השני, הרי שכל הופעה חיה היא הזדמנות לצאת קצת מחיי היום, יום, לשכוח מהצרות ולהתרגש מהיופי שיש בצלילים ובמנגינה יפה.

    אנחנו מזמינים אתכם לחוות חוויה בלתי נשכחת

    הזמרת, יוליה סוקולוב, גדלה בבלארוס, שם למדה את היסודות של המוזיקה הקלאסית. בהמשך, עלתה ארצה והתקבלה תחת מלגה של תלמידה מצטיינת, לאקדמיה למוזיקה בירושלים. בן זוגה לבמה ולחיים, פיליפ ביסמוט, הוא זמר שנסונים צרפתי. על פניו, החיבור המוזיקאלי הוא לא מובן מאליו, אבל אם תראו את השניים על הבמה, תגלו כי המוזיקה פשוט מדברת בעד עצמה. אם אתם מחפשים הזדמנות להתרגש, זה הזמן ליצור קשר.

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support